Alle patienter fik mulighed for at uddybe deres besvarelser i spørgeskemaet, hvilket har resulteret i mange spændende betragtninger. Her ses et lille udvalg af patientkommentarer:
”Kiropraktoren var virkelig god til at fortælle og forklare under hele konsultationen, så man kunne føle sig godt tilpas, tryg og i gode hænder.”
”I bør sætte mere tid af, 10 min er ikke nok, det giver ventetid i venteværelset og jeg forestiller mig heller ikke kiropraktoren synes det fedt at være bagud hele dagen?”
”Kiropraktoren kunne løse det knæproblem som tre ortopædkirurger og fire fysioterapeuter samt MR, røntgen og UL ikke har kunnet løse i over et år. Hvornår bliver der større sammenhæng i sundhedssektoren?”
Læs mere i KIROPRAKTOREN, der netop er udkommet, og få et større indblik i patienternes oplevelser af kvalitet hos kiropraktoren. Er du nysgerrig efter endnu flere kommentarer fra patienterne? Så besøg KviKs stand til Faglig Kongres, hvor mange af kommentarerne vil blive vist.
